De tuin

Er zijn een heleboel plantjes meegkomen uit Bellgarde, zomaar, een beetje vochtig in een dichtgeknoopte plastiekzak. Ze hebben allemaal een plaatsje in de modder gekregen. De takjes (voornamelijk Salie soorten) om te stekken staan mooi in potjes.
Verder staan er nog wat aangekochte plantjes in potjes die ik dit weekend graag in de grond wil krijgen. We moeten echter het grondplan wel even herbekijken, om alle nieuwe planten (als ze willen overleven) toch een plaatsje te geven. Maar eerst zullen we nog wat maagdenpalm moeten verwijderen....

Ik had ook ergens nog wat zaad mee, die moeten nog in potjes gezaaid worden.

Ik heb gisteren nog wat in de tuin gewied, en in mijn ijver ook een Slaapmutsje gekapt. Jammer, maar er staan er gelukkig nog enkele.
Bij de borrelsteen kwam ik een kleine kikker tegen. Misschien toch nog een overblijfsel van de kikkerdril die we vorig jaar in de vijver hadden?

Reacties