Mijn eerste keer...


Het TakkeTiele Huis - Creaworkshops - Open Atelier - Kruidenhuis - Zaalverhuur - Logies -  www.takketiele.be
De eerste echte TakkeTiele workshop: "Ontdek je naaimachine". Met de machine van mijn zusje en de oude Singer kunnen de drie deelnemers elk aan een eigen machine werken. In theorie dan toch. Ik had de oude Singer aangesloten op het net en even getest of ze wou draaien, bleek 's avonds dat naaien nog een hele uitdaging was. Op de andere machine vonden we het "achteruit"knopje niet onmiddellijk en brak de naald.

Op het einde van de avond hadden we maar één goed werkende naaimachine meer... Maar uiteindelijk gaat iedereen tevreden naar huis met een eigenhandig gemaakt kruidenkussentje en liggen de eerste projectjes voor de volgende week klaar. Ik neem me voor alvast één zijde van de dubbele tassen te knippen, zodat we de volgende keer sneller aan de slag kunnen.
Een leerrijke avond, voor ons allemaal...



Reacties