knutselen en breien - de eerste spelmiddag

www.takketiele.be - 9080 Lochristi- Het TakkeTiele Huis - Creaworkshops - Open Atelier - Kruidenhuis - Zaalverhuur - Logies

Op de valreep krijg ik nog twee inschrijvingen voor de spelmiddag, ik had mijn dag al anders ingepland en moet dus de knop weer omdraaien.  Aangezien er maar twee deelneemsters zijn, laat ik de dames kiezen wat ze willen doen, het wordt knutselen met fimoklei en leren breien.
We schilderen wasknijpers en maken leuke fimo figuurtjes. De knijpers kunnen gebruikt worden om op de glazen te zetten, zo herkent iedereen zijn eigen glas.

De proeflapjes van het breien naaien we samen tot een leuk schaapje, een beetje vilt (ik heb enkel nog groen liggen) voor hoofd en oren, schapewol als vulling
Iedereen gaat tevreden naar huis...

Reacties