R&D dag in het Huis!

Vorige zondag kwamen er een aantal ex-collega's op bezoek, een nieuwsgierig kijkje nemen naar wat er van mij en mijn project geworden is en natuurlijk ook om een workshop mee te pikken. Ik noem de bijeenkomst "R&D" dag, uit nostalgie!?
R&D:

  • afkorting voor Research & Development, de afdeling waar ik meer dan 20 jaar werkte... 
  • maar ook de titel van onze teambuilding "Relax & Don't worry" dagen, die we de laatste jaren konden organiseren. De voorbereiding alleen al was een teambuilding op zich :)
Ik kon dus niet anders dan de workshop zondag dezelfde naam geven, het "Relax& Don't worry" gehalte was dan ook hoog. Een lekker zonnetje, koffie en thee met fruitjes in de tuin en veel goesting om de handen vuil te maken: de "keramisten" bakten er wat van! De vier kinderen konden ook eens proeven van een try-out op de draaischijf. De middag was veel te kort, de juweliers in het gezelschap hadden misschien wat weinig tijd om hun creaties volledig uit te werken. Een viergangen-pot luck was een mooie afsluiter, nog steeds lekker buiten in het zonnetje. 
Een zalige zondag!




Reacties