Met de oren wijd open

Een professionele bankrekening reserveren, een ondernemingsnummer aanvragen, administratieve fout de wereld uit helpen, een ondernemingsnummer krijgen, de bankrekening activeren en voila: Het TakkeTiele Huis is officieel geboren.
Het echt wereldkundig maken, zal nog even duren, eerst zullen er nog een aantal aannemers de revue moeten passeren, de zaal en de kamers zijn nog verre van klaar.

Tussen de soep en de patatjes van alle dagen door bouw ik aan een website, ondertussen groeien de ideeën voor huisstijl, kleuren enz... op Tilly's wijze, traag maar niet altijd gestaag.


Vorig weekend heb ik een initiatie Sound Healing bijgewoond en nu staan mijn oren wijd open. Sommige geluiden en stemmen doen bijna pijn.Ik twijfel nog of ik de volledige cursus ga volgen in het najaar, ik moet nog eens goed nadenken over de praktische kant.
Maar dat ik meer met mijn stem wil gaan doen, is wel duidelijk. Op 12 mei hebben we trouwens met het boventoonkoortje  gezongen op het event "Urban Silence", een project van 19 studenten interieurarchitectuur aan de Hogeschool Sint-Lucas Gent





In Zaffelare zijn de ajuintjes en de pompoenpitten toch de grond in geraakt, nu nog de slakken op afstand houden. Er zijn nog wat kasten van plaats veranderd en nu sorteer ik alle spullen terug uit, tijd om een inventaris op te maken.
Dinsdag heb ik mijn schoonzusje een plezier gedaan door de neefjes een paar uur in de namiddag te entertainen, ze hadden een vrije dag van school. Ik heb er een geïmproviseerde workshop van gemaakt. Ze waren allebei dol enthousiast, een opstekertje voor mij.

Tilly

Reacties