Rommelen op de website

www.takketiele.be - 9080 Lochristi- Het TakkeTiele Huis - Creaworkshops - Open Atelier - Kruidenhuis - Zaalverhuur - Logies 

Ik stel de kalender op voor de workshops die ik dit jaar nog wil organiseren en dan begint het grote werk: een folder, een Google kalender, de nodige pagina's op de website, ... Er gaan flink wat uren inzitten, het is oppassen geblazen dat ik overal de juiste data en uren zet en dat alle linkjes en inschrijvingsformulieren ook werken. Dan zoek ik nog voor elke pagina een paar leuke foto's. Ik moet alles ook nog op de site van Lochristi invoeren, en de mailings versturen, maar dan ga ik toch eens op zoek naar eenvoudiger systemen...
In elk geval zijn ze er: de workshops voor kinderen en de workshops voor jeugd en volwassenen.
Hear hear!

Reacties